Vores priser
Husk at vi altid er klar på en uforpligtende samtale
Alle virksomheder – store som små – har forskellige ønsker og behov, når det kommer til bogholderi og regnskab. For mange virksomheder kan det godt betale sig at have en ekstern bogholder, der hjælper med overblik og indberetning, da udgifterne til denne langt fra overstiger en ansat bogholder/medarbejder i virksomheden, som skal have løn, ferie mv.
Hos TBsupport synes vi, at det skal være nemt og overskueligt at få hjælp til både bogføring, lønberegning, årsregnskab og alt det andet, du har brug for. Derfor har vi samlet et par pakkeløsninger, som rummer en eller flere af vores ydelser. Vi tilbyder både fast timepris og særskilt pakkepris, alt efter hvilken pakke, du vælger.
Tag et kig på vores forskellige pakker, og se om der ikke er en, der passer til dig og din virksomhed. Du kan læse mere om de forskellige pakker herunder.
Opstarts pakke
2.500,-
(ex moms)
- Oprettelse af e-conomic bogførings aftale
- Opsætning af kontoplan
- Opsætning af faktura med logo
- Oprettelse af evt. kigge adgang til bank
- Oplæring i fakturering og kunde oprettelse
- Ekstra pris for konvertering fra eksisterende program, pris efter aftale.
Løn indberetning
fra 250,-
(ex moms)
- 1-5 medarbejdere kr. 250,00
- 6-10 medarbejdere kr. 500,00
- 11-15 medarbejdere kr. 700,00
- 16+ medarbejdere kr. efter aftale
General bogføring
500,-
(ex moms)
- Timepris
- Hastetillæg 200,- (efter fastlagt aftale)
- Prisen reguleres en gang årligt pr. 1/7
Opstartspakken
Med opstartspakken får du alt det, din virksomhed har brug for til at komme i gang med bogføring. Er din virksomhed lige startet op, er denne pakke den ideelle løsning for dig. Her opretter vi en bogføringsaftale til dig gennem systemet e-conomic, som er et yderst populært bogføringssystem, som flere af vores kunder vælger, og hjælper dig med at komme godt i gang med bogføring.
Lønindberetning
Måske har din virksomhed ikke brug for den helt store løsning. Har din virksomhed kun brug for hjælp til lønindberetning, kan du selvfølgelig også få det hos os. Uanset hvor stor eller lille din virksomhed er, klarer vi arbejdet med at indberette din løn til medarbejderne, så du slipper for det. Det sikrer samtidig, at lønnen er rigtig og går ind til tiden.
Generel bogføring
Er det generel bogføring, og alt hvad der hører under dette, du har brug for, har vi også en pakke til dette. Her får du altid en fast timepris, så du på forhånd ved, hvad du kommer til at betale for vores service. Vi regulerer dog priserne en gang årligt. Med generel bogføring får du hjælp til alt bogføring, stort som småt, og du behøver således ikke tænke på det selv. Det letter den administrative byrde fra dig og dine medarbejdere.
Bogføring pris
Hvis ovenstående pakker ikke passer dig, er du mere end velkommen til at tage kontakt til os. Hvis du ønsker et tilbud og/eller pris på bogføring for netop din virksomhed, kan vi sammen finde frem til den bedste løsning for dig. Måske har du også brug for hjælp til andet end bogføring? Eller også ønsker du hjælp til flere ting? Uanset dine behov, kan du samle alle dine bogføringsopgaver hos os og få en samlet aftale skræddersyet til dit behov. Det er både billigere og nemmere.
Ring til os på telefon 50 99 49 32 eller send os en besked via kontaktformularen eller på vores mail tbsupport@tbsupport.dk for at få et uforpligtende tilbud på en løsning, der passer til dig og din virksomhed.
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Vi sørger for, at din virksomhed er i trygge hænder. Kontakt os for et uforpligtende tilbud.