AD HOC ADMINISTRATIVE OPGAVER / ANDET

  • Driftsbudget samt opfølgning på budget
  • Kontingent/abonnementsopkrævning
  • Husleje opkrævning samt regulering
  • Digitalisering af bogholderi og administrative arbejdsgange
  • Forslag til optimering og forbedringer
  • Div. administrative opgaver

Udover bogholderi og løn opgaver kan vi også varetage andre administrative opgaver. Bl.a. kan vi være behjælpelige med at udarbejde driftsbudget og likviditetsbudget. Vi kan løbende lave opfølgning til budgettet, således vi sikre det ønskede resultat eller der kan nås at blive rettet op på evt. afvigelser. Derved bruger vi budgettet som styringsværktøj hen over året, hvilket mange kunder har haft stor glæde af.

Har du udlejnings ejendomme kan vi lave husleje opkrævning samt reguleringer.

Vi har altid øje for forbedringer og optimering af vores kunders administrative arbejdsgange. Der kan være mange penge at spare ved at få lavet en gennemgang.

Bl.a. har vi hjulpet mange kunder med at få digitaliseret deres bogholderi og især få lavet elektroniske arbejdssedler. Derved er der sparet meget tid og optimeret meget på spild af materialer.