AD HOC ADMINISTRATIVE OPGAVER / ANDET

  • Driftsbudget samt opfølgning på budget
  • Kontingent/abonnementsopkrævning
  • Husleje opkrævning samt regulering
  • Digitalisering af bogholderi og administrative arbejdsgange
  • Forslag til optimering og forbedringer
  • Div. administrative opgaver

Udover bogholderi og lønopgaver kan vi også varetage andre administrative opgaver. Bl.a. kan vi være behjælpelige med at udarbejde driftsbudget og likviditetsbudget. Vi kan løbende lave opfølgning til budgettet, så vi sikrer det ønskede resultat, eller for at nå at rette op på evt. afvigelser. På den måde bruger vi budgettet som styringsværktøj henover året, hvilket mange kunder har haft stor glæde af.

Har du udlejningsejendomme, kan vi lave huslejeopkrævninger samt reguleringer.

Vi har altid øje for forbedringer og optimering af vores kunders administrative arbejdsgange. Der kan være mange penge at spare ved at få lavet en gennemgang. Bl.a. har vi hjulpet mange kunder med at digitalisere deres bogholderi og især få lavet elektroniske arbejdssedler. Det sparer meget tid og optimerer meget på spild af materialer.