Ad Hoc Administrative Opgaver / Andet

Selvom vi er et bogholderi med stor ekspertise inden for bogføring, regnskab, løn og digitalisering, har vi også erfaring med mange andre administrative ad hoc-opgaver. For os betyder det, at vi kan tilbyde din virksomhed hele pakken, uanset om du har brug for hjælp til bogføring af bilag eller optimering af andre administrative opgaver.

Vi kan bl.a. tilbyde dig hjælp til opgaver inden for følgende områder:

Ulla

Driftsbudget og opfølgning på budget

Udover bogholderi og lønopgaver kan vi også varetage andre administrative opgaver, som eks. hjælp til at udarbejde driftsbudget og likviditetsbudget for din virksomhed.

Et driftsbudget er en god idé, da du på den måde kan få overblik over, hvad du forventer, at virksomheden vil have af både indtægter og udgifter.

Vi kan løbende lave opfølgning til budgettet, så vi sikrer, at eventuelle afvigelser bliver rettet, så du får det ønskede resultat. På den måde bruger vi budgettet som styringsværktøj henover året, hvilket mange kunder har haft stor glæde af.

Kontingent og abonnementsopkrævning

Har din virksomhed eller forening brug for overblik og hjælp til diverse kontingent- og abonnementsopkrævninger, så lad TBsupport stå for arbejdet. Det er tidskrævende hele tiden at holde styr på de forskellige opkrævninger, og derfor kan du overlade arbejdet til os.

Huslejeopkrævning samt regulering

Ejer du en eller flere udlejningsejendomme, kan vi også være behjælpelige med huslejeopkrævning. Slip for selv at stå for dette og saml det hele hos os. Vi udsender både huslejeopkrævninger og laver reguleringer af huslejen. Dette kan spare dig for meget tid i hverdagen, og gør det hele meget nemmere.

 

Digitalisering af bogholderi

Der kommer jævnligt flere og flere krav til virksomheder og digitalisering af virksomhedernes bogholderi. Har du brug for hjælp til at komme i gang med digitalisering af bogholderiet i din virksomhed, kan vi også gøre dette for dig. Når dine bilag og andre dokumenter digitaliseres, slipper du for en del arbejde. Vores ekspertise kan hjælpe dig til en papirløs virksomhed med fuld kontrol og overblik.

 

Optimering af arbejdsproces

Et af vores kerneområder hos TBsupport er bl.a. optimering af arbejdsprocesser hos virksomheder. Vi brænder for at gøre en forskel, og har altid øje for forbedringer og optimering af vores kunders administrative arbejdsgange. Der kan være mange penge at spare ved at få lavet en gennemgang af din hverdag hos os, og vi har hjulpet mange kunder med at digitalisere deres bogholderi og især få lavet elektroniske arbejdssedler. Det sparer meget tid, og optimerer meget på spild af materialer i virksomheden.

Andre administrative opgaver

Hos TBsupport tager vi os af alle ad hoc-opgaver inden for administration. Mangler du derfor hjælp og rådgivning til, hvordan din virksomhed kan blive digital, udsende huslejeopkrævninger eller optimere på jeres processer, kan vi hjælpe.

Har du brug for hjælp til ydelser, som du ikke finder på vores side, er du mere end velkommen til at kontakte os på 50 99 49 32 eller tbsupport@tbsupport.dk, så vi sammen kan finde en løsning til dig. På den måde slipper du for alt det administrative bøvl.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi sørger for, at din virksomhed er i trygge hænder. Kontakt os for et uforpligtende tilbud.